Så lever jag mitt liv!!

Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

Sladdis?

Av Jenny - 27 maj 2011 10:48

Hej alla!


Just nu så sitter jag fast i en 10 meter lång sladd som är fäst i en maskin som mäter mina hjärtslag och mitt huvuds reaktioner på anfall och frånvaroattacker. Känns inte så kul. Igår satte dom in nån slags silvertråd i båda mina kindmuskler och så fick jag en nål i armen. Jag som hatar sånt. Det gjorde ondast i kindmusklerna. Vill inte någonsin mer göra om den skiten. 

Christian åkte precis för att hämta min mamma från bussen. Han åker hem idag så ska hon vara med mig här tills jag ska åk hem. Skönt att inte behöva vara ensam. 

Imorse fick jag ta mindre medicin än det jag brukar ta så jag ska ha större risk att få anfall. Jag som är van vid att ta full dos för att slippa få anfall. Men men det ska nog bli ordning på mig också.

Jag går med en liten dosa på magen som elektråderna är ikopplade i och den gör så jag får ont i ryggen. Det är som en liten sele som den hänger i. Christian säger att jag ser ut som en gammal tant.   

Men jag tänker så här. Det kommer att bli bättre. Min epilepsi kommer inte att besvära mig nått mer när jag medicinerar om till en annan medicin. 

Jag kommer inte att lägga upp några bilder på mig eftersom jag inte vill att hela världen ska kunna se hur jag ser ut. Jag gillar de inte själv så då får ni stå ut. Jag känner mig som en robot helt enkelt. 

Jag ska få åka hem på måndag, kanske tisdag, men hoppas måndag. Det ska bli så skönt att bli av med de jag bär på mig. Allt från nålar (slangar, silvertrådar) till elektrodet och selen. 

Jag får knappt i mig nån mat för att jag kan inte tugga som jag ska så jag kanske kommer att gå ner mina 10 kg som jag vill. Dock på ett ohälsosamt sätt och kommer isåfall gå upp dom kilona lika fört när jag kommer hem. 


Jag längtar hem till min säng, häst och katt!!


//Jenny 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 10 april 2013 16:06

Jag fick en bok av Johan om drömtydning så nu ska jag börja tyda mina drömmar. Jätteintressant tycker jag, kan sitta och läsa i den boken hur länge som helst. Har letat en drömtydarbok i bokaffärer men inte hittat, konstigt tycker jag. Men nu så hitt...

Av Jenny - 8 april 2013 16:38

Kanske ska bleka mina tänder, funderar på de iallafall. :-) Igår red jag fina Shakür. Ska göra de törs, fre, lör den här veckan också, längtar. :-) Men jag längtar inte efter egen häst igen. Det tar nog ett bra tag tills dess. Vill så mycket i mitt...

Av Jenny - 24 mars 2013 22:21

Kikade lite på skor på nätet idag och hittade ett på ursnygga skor. Tänk om man fick sätta priset själv också. ;-) Dom här kostade ca 900:- . Har go lust att beställa ett par nya skor, liknande dessa. Eller kanske med en bredare klack. Men vill ha p...

Av Jenny - 22 mars 2013 09:12

Idag ska jag och fina bästa Emelie luncha. Va sååå längesen vi träffades, dumheter, riktiga dumheter men så blir de ibland. Sen efter de senare på em blir de träning, svettas lite. :-) Gå raska takter ute sen gym. Jag känner för ett nytt mobilska...

Av Jenny - 20 mars 2013 12:23

Just nu så appar jag mig igenom livet. Barnsligt värre men vad fan. Drar batteri som en jättebil drar bensin till Haparanda ungefär. Jag appar mig till Haparande. =P Hihi!! Tur att de inte kostar, skulle aldrig i hela livet betala pengar för en app. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards