Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Jenny - 9 maj 2011 12:14

Hejsan mina vänner! Jag tycker verkligen om min nya telefon och jag ångrar mig inte att jag köpte den. :-) Idag är det jobb och stall som gäller för mig, som alltid med andra ord. Men skoj är de och pengar tjänar jag, iallafall på de förstnämnda. ;-) Hästen kostar bara en massa pengar. Idag ska jag ut på en skrittur i de otroligt fina vädret. Och härligt varmt är de också. Så skönt!! Jag vill åka till Uppsala nu, helst nyss för att få göra den där undersökningen som kommer att ta iallafall 2 dagar. Jag brukar inte längta efter att få åk till sjukhuset men nu gör jag de hur mycket som helst. Jag vill åka dit med Christian men de är inte säkert att de kommer att bli så. Han kanske måste jobba, de vet vi inte. Om han måste de så tar jag med mig antingen mamma eller pappa. Tror mamma eftersom vi inte brukar göra nått bara hon och jag. Men då blir de buss för mamma tycker inte om att kära i större städer och jag har ju inget körkort. :-( Imorgon ska jag ringa neuro i Uppsala och fråga hur de går med min remiss. Jag hoppas att den skickas snart så jag ont behöver vänta hela sommaren, för jag vill ju ha de överstökat.Nu ska jag jobba vidare så skriver jag mer ikväll.Ha de bra!! :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards