Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Jenny - 10 maj 2011 06:21

God morgon! Jag har kommit i underfund med att jag kanske ska ta och göra en nagelförlägning. Jag kommer troligtvis nog inte klara att spara ut mina riktiga naglar, känns dom en omöjlighet just nu. Min pappa sa en mycket bra sak en gång. Han sa att eftersom jag varken snusar, röker eller dricker så får jag unna mig att fixa mina naglar på en salong. Och de tyckte jag lät mycket bra. :-) Så vi får se om jag gör de när jag får min första lön men mycket lutar åt de. Lite sommarfin måste man ju vara. :-) Ja sitter nu i vanlig ordning och väntar på bussen till jobbet. Idag ska jag ringa neuro i Uppsala och fråga hur de går med min remiss. Så får vi se. Ikväll blir de nog en ridtur igen, även de i vanlig ordning. :-) Så skönt att jag har kommit igång med Josefin riktigt och att hon börjar på att komma i fin form. Nu är de bara lite muskler som fattas och de är väl de som är svårast. Men de ska gå. :-P Ha en bra dag. Skriver förmodligen mer ikväll. :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards