Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Jenny - 15 maj 2011 23:44

Idag har det minnst sagt varit en händelserik dag.

Imorgon är de jobb igen och jag längtar inte kan jag lova. Hoppas veckan går fort. Men imorgon ska jag rida iallafall. Höjdpunkten på dagen känns det som.


Igår vann Azerbadjan Eurovision. Om jag ska vara ärlig så såg inte jag de framträdandet igår. Men här kommer de för er som inte såg de.


Jag gillade de inte. Tyckte såklart bäst om Eric Saade. Men de som va sämst va att han bara fick krossa en glasruta pga att dom bara hann sopa bort en viss mängd glas innan de andra framträdandet skulle vara. Trist. Men han kom 3:a iallafall och de va ju jättebra!


Jag bjuder på lite nya bilder på mig. Håll till godo!


      Nu ska jag sova! Natti natti!

Av Jenny - 15 maj 2011 20:55

Ikväll blir de film. P.S I love you heter den.

 

Sen blir de sova för imorgon ska jag inleda en veckas jobb igen. Längtar redan till nästa helg.   

 

Jag längtar även efter min häst. Imorgon ska jag till stallet. Hade ett litet helguppehåll för jag behövde de kände jag, men imorgon vill jag dit och pyssla lite med mig ros.   

Hoppas de blir uppehåll så vi kan rida en sväng ut i skogen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards