Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Jenny - 14 maj 2011 20:54

Jag hade skrivit världens bästa och längsta inlägg och så helt plötsligt så stängdes min sida ner och allt försvann. Jag blir galen faktiskt. Man blir så less då. Jag skulle kunna börja om med samma inlägg men jag tappade lusten helt nu när de blev som de blev. Nu ska jag kolla på Eurovision song contest istället.


Trevlig kväll!!

Av Jenny - 14 maj 2011 12:25

Jag har hittat mina sommmarskor.   


Supersöta!

Dom finns på www.dinsko.se och kostar 299kr. Kanske lite för dyra för ett par tygskor men dom är värda de priset, tycker jag.   


Men innan jag köper dom vill jag prova dom. Jag vill ju inte köpa grisen i säcken. Dom finns inte i hudik men i sundsvall så jag får ta och åka dit nån dag. Flirta lite med min underbara pojkvän.     


Idag som jag till 11. Jag vaknade vid 6 och va halvpigg och trodde att jag skulle få de svårt att somna om, men nej då.   


Idag är de skitväder ute och jag är så glad att jag lät Josefin ha täcke igår efter ridningen i regnet.

Jag red ju för Veronica och de gick bra tycker jag. Jag är lite trögstartad som vanligt men sen när jag känner hur jag gör och ska göra, hittar balansen med andra ord. När jag rider så tar jag hjälp av Josefin för att hålla min egen balans och de är fel fel fel!! Jag måste träna min balans på egen hand och inte med hjälp av Josefin för de drabbar hennes rörelser.

Jag fick även veta igår att när jag rider så sitter jag snett i sadeln. Så de tränade vi på igår. Jag sitter snett när jag rider i höger varv. Jag fick dra tillbaka vänster axel överdrivet mycket, tyckte jag, men då satt jag rakt över sadeln och Josefin. Så de är också en sak jag måste träna på. För när jag inte sitter rakt över henne så stödjer jag mig på inre tygeln och på så sätt låser jag Josefins högra sida och hon kan inte slappna av i den och hitta den optimala balansen som hon ska ha. Så man kan säga att jag måste träna för att få henne att gå rätt. 

De är mycket som ska passa in för att allt ska funka på rätt sätt. Så jag ska jobba jobba jobba vidare på mina olater. 



Jag har följt Glamourama den här säsongen. Jättebra tycker jag. Jag kollade på sista programmet nu på förmiddagen och tycker att de är trist att de är slut. Hoppas att de kommer en till säsong med brudarna. 



Vi ses tjejer!!   

 

Christians bror Alexander är här och ska fixa moppen som är såld men som inte har kommit till ägaren ännu för att den bara krånglar men nu hoppas vi att den kommer att bli "lagad".

 

Jag läre äta nått nu känner jag. Hittar säkert på nått gott.

 

Ha en trevlig dag. Min dag ska handla om slapp.   

 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards