Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Jenny - 20 maj 2011 07:22

God morgon mina vackra vänner!Jag passar på att blogga lite medans de är lugna puckar på jobbet. Idag är de äntligen fredag, men den här veckan har gått enormt fort och de känns som att jag inte har hunnit med nått annat än att jobba. Knappt ridit känns de som även fast jag har gjort de, eller så är de för att träningen har gått sisådär. Men idag hoppas jag på att de blir ändring när jag och Jossan ska plågas av Veronica. De är bra att bli plågad vissa gånger. Imorgon blir de städning så de ryker om de. Ser inte så fint ut där jag och Christian bor. Sen på söndag så blir de Sundsvall. Jag ska köpa mina efterlängtade BLOMMIGA SKOR!! :-) Hoppas jag tycker om dom och att mina fötter tycker om dom, men dom flesta tygskor är sköna. :-) Vilken tur alltså! :-P De blir nog även Himlabadet. Skön avkoppling efter en arbetsvecka. :-) Sadeln har jag betalat igår och får den förhoppningsvis i början på nästa vecka. Köpesumman slutade tillslut på 2961 och de är ett okej pris. Hoppas den passar Josefins rygg bara. :-) Nu läre jag jobba lite innan de är frukost. Nått skoj ska jag nog hitta på. :-) Ha en he dag!Jenny Penny

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards