Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 12 maj 2011

??

Av Jenny - 12 maj 2011 22:10

Jag har en liten fråga. Men före frågan så ska jag spela upp en låt för er.



Hon sjunger ju Man skadar inte den man älskar vilket du faktiskt säger att du gör. Vad menas med de egentligen? Att han älskar henne eller att han skadar henne?



Svår fråga det där.   


Idag longerade jag mig otroligt fina häst. Men hon har en egen vilja och tar sig friheter när man minnst anar de.   

Imorgon så ska Veronica hjälpa mig när jag rider. De ska bli så kul. Men jag måste komma ihåg att smsa och påminna henne imorgon.   


Ååhh imorgon är de ju Fredag, precis hela dagen, tur va? Sen så på lördag och söndag morgon så ska Jenny Penny sova, sova och sova. Kanske åker till stallet en sväng men jag tror Josefin ska få lite ledigt ifrån ridningen. Bara gå och strosa i hagen. De är hon värd.   


Jag har en sadel på G. En Wintec 500 cc Cair, hoppsadel, svart. Jag har lagt ett bud på den så vi får se hur de går.


Här är den.   Jag hoppas att den kommer passa på Josefin, om de blir att jag köper den.




Wintec 500 cc cair


Nu ska jag göra mig klar för sängen.

Jag har ju börjat använda en så kallad sovlapp på nätterna. Jätteskönt faktiskt.



Även snarkplåster.

Jätteskönt även de. Blir skönare att andas.


Den här hingsten ville jag betäcka Josefin med, men tyvärr så är han inte hingst längre.   


Så de får bli nån annan när de blir och om de blir.   


Good Naat!


//Jenny Penny

Av Jenny - 12 maj 2011 05:39

God morgon!


Jo jag är galen som sätter mig den här tiden på dygnet och bloggar, speviellt vid datorn. Annars hör de till vanligheterna att jag bloggar med mobilen när jag väntar på bussen. Känns som jag har tid då. Jag har blivit en upptagen kvinna förstår ni. Iallafall så låter de bra i mitt huvud och nu försöker jag få ner de i ord, lyckas jag bra?   


Igår red jag och Martina en sväng som det va längesen jag red och som jag aldrig har ridit. Min klumpiga häst måste ridas mer i skogen har jag märkt. Typ på stigar som inte finns.   Men de är bara att jobba på med de.


På fredag ska jag rida för Veronica. Ska bli kul. Va ju evigheter sedan sist. Och jag kommer garanterat få en jävulsk träningsvärk efter de passet. Lika Jossan.


Idag väntar jobb och stall. Som vanligt? Japp..


Jag längrat till helgen då jag kan sova tills jag vaknar, ska blii såå sköönt. Men de dåliga är att helgen går fortare när man längtar efter den. Har ni märkt de?


Idag ska de regna men vi hoppas på att de blir sol hela dagen även fast de ser negativt ut.


Igår blev jag kallad för Jenny Penny. Haha, de va längesen sist.   

Nu måste jag skynda mig att göra mig klar så jag inte missar bussen.


Ha en bra dag i sol/regn vädret.


Hälsningar Jenny Penny   


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards