Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg under november 2011

Av Jenny - 26 november 2011 11:00

Hejsan!

 

Mycket har hänt sen jag skrev mitt senaste inlägg 29. augusti tror jag de var.

Jag har bytt namn, eller ja, jag har lagt till ett namn, så from nu så heter jag

Jenny Anna Helena JOHANSSON Grufberg.   

 

Har brytit med Christian, känns super och jag mår såå bra   

 

Dumt att säga så kanske, men jag vill ju på nått vis få ut de. Sen så har jag bytt telefon eftersom min ericsson X10.a inte ville göra som jag sa. Så då blev de en ROSA Nokia N9 istället. Supertelefon som jag är mer än nöjd med.

 

 

Jag har fått fast på de sommarjobb jag hade i sommar till sista mars, jag minns inte om jag sagt de.

 

Lägenhet har jag också fått och guud så bra och jävlar va skönt de kommer att bli. I onsdags så va pappa och jag till Sundsvall och kollade möbler, och tv till mig. Eftersom jag aldrig har bott själv så har jag inte några möbler och då är de ju bara att införskaffa sig massa nytt, och inte har Jenny Penny något emot att handla inte.

 

Dessa blir de, allt från IKEA såklart

 

EKTORP 2-sits soffa och schäslong, Svanby grå Bredd: 252 cm Min. djup: 88 cm Max. djup: 163 cm Höjd: 88 cm Sitshöjd: 45 cm

TOBO Tv-panel med mediaförvaring, svartbrun Bredd: 170 cm Djup: 60 cm Höjd: 162 cm

LACK Soffbord, svartbrun Längd: 90 cm Bredd: 55 cm Höjd: 45 cm

ASPELUND Sängstomme, vit Längd: 209 cm Bredd: 170 cm Höjd fotgavel: 45 cm Höjd huvudgavel: 110 cm Madrasslängd: 200 cm Madrassbredd: 160 cm

STAVE Spegel, vit Bredd: 40 cm Höjd: 160 cm

HEMNES Skoskåp 2 fack, vit Bredd: 89 cm Djup: 30 cm Höjd: 127 cm

FULLEN Högskåp, vit Bredd: 30 cm Djup: 30 cm Höjd: 182 cm

 

De va alla. Sen så ska jag ju köpa en ny tv också och då blir de nån utav dessa två

 

LG 42


LG 42" Full HD LCD


eller


SAMSUNG 46


Samsung 46" Full HD LED-TV


Jag röstar för Samsungen


Lite dyrare men va tusan. Måste ju bli nöjd med tv:n också.


Tv:n kommer ju självklart sitta på väggen, snyggast så. Enligt mig.



Jag kommer även att tapetsera om i hela lägenheten. 


Men de får ni se sen. Tänkte att jag skulle knäppa lite före och efterbilder. 

 

Från IKEA vill jag även köpa en jättefin lampa.

 

Nä nu ska jag nog hoppa in i duschen. 


Jag och Mimmi ska till Maria och Simba ikväll. 

 

//Jenny Penny 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards