Så lever jag mitt liv!!

Direktlänk till inlägg 8 mars 2013

Frida min allra bästa Frida!!

Av Jenny - 8 mars 2013 11:12

Jag älskar och saknar dig Frida och du fattas mig. Dina Jag älskar dig och saknar dig- ord på Facebook saknar jag att läsa, dom va så betydelsefulla för mig. Meningsfulla. Du fattas mig!!!



Vi alla sörjer dig men vet att du mår bra nu. Du lämnade oss, men jag tror att du lämnade oss med ett leende som du, oavsett om du mådde dåligt, alltid hade på läpparna, inte sant? =) Som prästen sa igår: Bara Gud visste hur du egentligen mådde, och det ärnog sant även fast jag inte tror på Gud. Jag tror ju på ödet. Fast kanske i det här fallet så tror jag nog på Gud ändå eftersom när en människa väljer att göra nånting själv, det är nog inte ödet som styr då, det är ingen plötslig händelse, det är något planerat.


Frida, du lös upp kapellet igår!!



2013 · Livet
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 10 april 2013 16:06

Jag fick en bok av Johan om drömtydning så nu ska jag börja tyda mina drömmar. Jätteintressant tycker jag, kan sitta och läsa i den boken hur länge som helst. Har letat en drömtydarbok i bokaffärer men inte hittat, konstigt tycker jag. Men nu så hitt...

Av Jenny - 8 april 2013 16:38

Kanske ska bleka mina tänder, funderar på de iallafall. :-) Igår red jag fina Shakür. Ska göra de törs, fre, lör den här veckan också, längtar. :-) Men jag längtar inte efter egen häst igen. Det tar nog ett bra tag tills dess. Vill så mycket i mitt...

Av Jenny - 24 mars 2013 22:21

Kikade lite på skor på nätet idag och hittade ett på ursnygga skor. Tänk om man fick sätta priset själv också. ;-) Dom här kostade ca 900:- . Har go lust att beställa ett par nya skor, liknande dessa. Eller kanske med en bredare klack. Men vill ha p...

Av Jenny - 22 mars 2013 09:12

Idag ska jag och fina bästa Emelie luncha. Va sååå längesen vi träffades, dumheter, riktiga dumheter men så blir de ibland. Sen efter de senare på em blir de träning, svettas lite. :-) Gå raska takter ute sen gym. Jag känner för ett nytt mobilska...

Av Jenny - 20 mars 2013 12:23

Just nu så appar jag mig igenom livet. Barnsligt värre men vad fan. Drar batteri som en jättebil drar bensin till Haparanda ungefär. Jag appar mig till Haparande. =P Hihi!! Tur att de inte kostar, skulle aldrig i hela livet betala pengar för en app. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards