Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Jenny - 4 mars 2013 13:59

Torsdag kommer bli en vacker men sorgsen dag. Det är begravning för min fina kusin. Jag var och köpte lite kläder i fredags med Emelie. Mycket kluven vad jag ville ha på mig med tillslut bestämde jag mig. Jag kommer ha på mig en svart ledigare och lite genomskinlig skjorta, lite längre i modellen bak, den kommer bara vara knäppt 2 eller 3 knappar, ljusrosa linne under så de blir lite färg. Jag kommer att ha blåa raka stuprörsjeans och ett par mockaskor med en jättesnygg klack. Enkelt men ändå lite festligt och så snyggt tycker jag. Jag ska gå på stan nån dag den här veckan och köpa mig nåt fint halsband och/eller armband och kanske även örhängen som passar till.

Även en fråga, hur ska jag ha håret. Kanske bara uppsatt med en klämma bak. Enkelt som går att ta ut och ha uppsatt, eller varför inte en donutknut. Visar på bild lånad från google.


 


Jättefin!

Ja jag är lite konstig som i princip planerar i detalj inför begravningen, hur jag ska se ut osv. Jag kanske är lite nervig jag vet inte. Inget att vara nervös för jag vet. Andas andas!!


I går var jag och red Birgittas Thradur. Det va 3 månader sen jag satt på hästryggen och det va lite ovant men så mysigt och perfekt väder. Solen värmde!! =) Men de va känslosamt att rida igen, fast känslosammast va nog att leda fram alla ridkläderna och känna lukten av Jossan. Men nångång ska vara den "första". Men jag vill inte ha häst igen, inte som det känns nu. Jag kanske inte är någon hästtjej längre. Men jag skulle göra i princip vad som helst för att få Josefin tillbaka, så är de ju!!!


Träning med Johan ikväll efter jobb till 18:30. Segt att jobba kväll. Vore trevligare att sluta 15:30. =) Men känns skönare när jag jobbat klart sen 18:30. =)




De ska va gött å leva annars kan de kvitta!! Vet inte riktigt de ja. Livet har ju sina motgångar, de kan jag skriva under på.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards