Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Jenny - 20 mars 2013 12:23

Just nu så appar jag mig igenom livet. Barnsligt värre men vad fan. Drar batteri som en jättebil drar bensin till Haparanda ungefär. Jag appar mig till Haparande. =P Hihi!! Tur att de inte kostar, skulle aldrig i hela livet betala pengar för en app. Onööödigt!


Idag blåser de onööödigt mycket. Avskyr verkligen när de blåser, speciellt när de blåser så här extremt mycket, verkligen storm ute nu, tar tag i mig när jag är ute, och jag som ska gå före gymmet, hoppas inte jag blåser ner i vattnet eller upp i ett träd eller nåt liknande bara. =/ Men de är nog ganska lugnt, får grabba tag i en lyktstolpe eller nåt. ;-) Digga lite musig när jag går idag så jag slipper höra lite av blåsten iallafall, men förhoppningsvis så blåser de inte lika mycket efter jag slutat. Jag har ju spotify i mobilen nu. Tänk vad mycket som händer nu bara av att köpa en ny telefon, appar och soptify. Modernigheter delux, jag!! ;-) Plötsligt så känner jag mig inte som 25 längre, snarare 55. =P Aja än så länge använder jag inte anti wrinkle cream och inte börjar jag närma mig klimakteriet heller. ;-)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards