Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Jenny - 19 maj 2011 10:03

Hejsan! Nu finns det inte så mycket att göra på mitt jobb så då kan jag passa på att blotta en sminka. Jag är sååå trött på September version av Kärlekens tunga och Robyn överhuvudtaget. Vissa gånger när nån utav dom som jag nämnde spelad på en radiokanal så byter jag ju såklart och då spelar dom den andra som jag nyss nämnde på den kanalen så då är de bara lyssna och lida igenom nån utav låtarna. Låtar spelas sönder minnet sagt. Varje låt man hör i princip. Trist!! Jag red på banan igår men de gick inte alls i höger varv, fan alltså. Hon super i vänster. De är inte hennes fel i höger utan de är jag som måste lära mig att lite på mig själv och släppa mitt kontrollbehov. Jag har svårt att erkänna att jag har de men nu vet alla som läser de här att jag har de. Jag he erkänt de får några, bla Christian och Martina och dom håller med till fullo, gå och göm er. Men nu måste ju jag också gå och gömma mig eftersom jag har erkänt. :-P Aja skit samma. :-) Imorgon ska jag rida för Veronica igen och då blir de helt plötsligt mycket lättare. Hon säger minsta fel jag gör och de är de jag behöver. Kritik för annars så lär jag mig inte, tydligen. Hon känner både mig och josefin, hur vi funkar ihop och hur jag rider så de är ju toppen. :-) Nu läre jag jobba lite. //Jenny Penny

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards