Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Jenny - 23 maj 2011 22:04

God kväll!


Igår så skrev jag ju att jag skulle knäppa ett kort på mina nya skor som jag köpte igår, och nu så har jag gjort de.   


    Snygga va?   

Så sommriga så.


Idag fick jag en glädjande förfrågan. Det hade kommit in ett återbud till Neuromotagningen på Akademiska så nu ska jag få åka ner redan på torsdag. Såå skönt att de blir av före sommaren. Många spänningar kommer släppa. Därför blev min måndag den bästa på länge. Dagen började med regn och slutade i sol och ett glädjande besked.

Jag ska vara där från torsdag till måndag.

Christian kommer att vara med mig där mellan torsdag och fredag. Vi kommer att ta bilen ner. Sen så kommer mamma ner med tåget och är med mig där resten av tiden. Pappa kommer ev ner på söndag och stannar till måndag så får jag åka bil hem ochså. Skönt! Annars blir de nog buss hem men de går bra de också.

Jag kommer ha massa tid att blogga så håll i hatten. Kommer inte få göra så mycket annat än att sitta på ett rum. Men de kan jag berätta mer om imorgon.



Red en halvtimme på banan idag och en halvtimme ca i skogen så Josefin fick springa av sig. Kul tyckte hon. Sen blev de pyssel med henne medans jag väntade på Christian.

Josefin va så fin på banan men lite stel när jag red i vänster varv. De brukar hon inte vara. Men vi får se hur hon känns imorgon. Blir samma pass då också men jag tar nog skogen före banan då. Så kanske hon kommer igång på ett annat sätt än idag. Finns mycket att prova.


Jag funderar på att köpa mig en hatt. Vara lite mer sommrig.   


En sånhär typ av hatt.

Christian säger att jag passar i hatt också. Så jag kanske ska slå till när sommaren börjar närma sig.   


Nu ska jag börja göra mig klar för natten.


God Natt!


//Jenny Penny

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards