Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Jenny - 16 maj 2011 23:07

Måndagen denna vecka gick fort fram, hoppas morgondagen går fort också. Ska nämligen jobba från 7-19 imorgon. Gillar inte de kan jag lova.


Idag red jag en sväng i skogen med Josefin. Vi fick även sällskap av Carita och Krutov. Roligt med sällskap. Imorgon så blir inte Josefin riden eftersom jag jobbar till så pass sent.

Men på onsdag ska jag rida och då blir de nog både skogen och banan.


Josefin va slapp i vänster bak idag när jag travade henne. Hon hade lite träningsvärk från i fredags stackarn. Så jag masserade hela henne idag efter att jag hade ridit. Ska försöka göra de varje dag. Ryckte även manen på henne idag. Jag lindade benen på henne med mysiga bandage och så fick hon sova med ett täcke på sig inatt. Mysigt, så slipper hon frysa lillgumman.


Så min dag har alltså bestått av:


Jobb

Stallet


Precis som alla andra dagar men jag trivs med de. Jag önskar att man fick lite mer fritid bara. Tänk vad man skulle hinna med så mycket mer, tex vara med Josefin mer. Vara med Christian mer. Vi får se hur de blir till hösten med jobb osv. Hoppas de löser sig till det bästa.


Nu ska jag sova så jag orkar med den långa arbetsdagen imorgon.


Sov Så Gott!


//Jenny Penny


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards