Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Jenny - 31 maj 2011 11:17

God morgon!


Jag är hemma. Kom hem igår kväll. Så himla skönt.   


Christian jobbade natt så han ligger och sover nu så då passar jag på att blogga lite. Igår när jag blev "utsläppt från fängelset" så gick mamma och jag på en liten promenad i väntan på att bussen skulle komma. Jag knäppte lite fina kort på allt och ingenting. Skönt att ha en riktig kamera i telefonen. Telefonen har man ju alltid med sig. Jag tyckte förr att de va så krångligt att lägga över bilder från telefonen till datorn men icke. De är ju nästan lite roligt.

Har några att bjuda på från gårdagens promenad i de fina vädret.


En fin liten "Herr And"


Men han vände och gick. Undra varför.   

 


Sen så stötta jag på "Fru And"   

  Men hon struntade i vilket.   



Ett typ av nått vattenfall

 


Och ett konstverk som nån människa tycker är fint, ej jag. 

 


   

 

Svenska flaggan gjord av blommor i en rabatt

 


Jag är lite smått sugen på att åka och hälsa på en gammal barndomsvän idag. Hon är hemma med sina 2 barn och jag har aldrig träffat den minsta. Skulle vara mysigt.   


Sen så blir de stallet ikväll. Prova den nya sadeln bla som jag fick hem igår. Hoppas hoppas hoppas att den passar Josefin och så den inte är för trång.   


Äta nu!


//Jenny Penny          

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards