Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Jenny - 22 maj 2011 19:14

God kväll!


Det blev en dag i Sundsvall idag. Jätteskönt väder, de brände tom på benen och fötterna. Men jag klagar inte. Vi skulle ha åkt och badat på www.himlabadet.se men när vi kom dit 16:45 så stod de att dom stängde 18:00. Både jag och Christian va hur säkra som helst på att dom stängde 20:00 men de gjorde dom inte, typiskt. Så då åkte vi hemmåt istället. Fick en knasig idé om att vi skulle åka ner till Stockholm men den idén svalnade snabbt och tur va väl de.  

  


Jag knäppte en ganska självisk bild på mig när jag va klar med allt fix och trixande med mig själv för dagen som jag tänkte visa upp. 



Jag har på mig mina "halvlackbyxor", ett mörkblått linne, nästan lite lila, en ljusblå kort jeansjacka och mina älskade skor som jag verkligen gillar skarpt. 

Dög jag för en Söndag?

  


Jag köpte mina blommiga skor, men de blev dom med blåliknande blommor på och inte dom med rosaliknande blommor på. Men fin va dom ändå. Bild visar jag imorgon. 

De va så typiskt för när jag och Christian va inne på Dinsko så va nästan de första jag såg ett par liknande blommiga skor som dom jag köpte, fast dom liknande kostade 199 och dom jag köpte 299. Och de som irriterar mig mest va att dom för 199 va bara EN storlek för liten. Men men thats all. Jag tycker om mina blommiga 299 kronors skor ändå. Tom mer än dom billiga. Dom va säkert trasiga också, jag intalar mig de iallafall. 


Vi åt lunch inne på Birsta i Sundsvall och de vart pasta carbonara. Mumsigt! 


Slog även till på en slush. Ni vet iskross som är krossad 100 gånger som är smaksatt med olika smaker. Jag tog lime, jordgubb och blåbär. 

      


Dagen avslutades med en god middag på Texas här i Hudik.

 

Christians mat

 

Min mat

 

Jättegott va de. Nu ska jag slänga mig i soffan kramas med Christian och äta världens godaste glass, Ben & Jerrys. 

  

 

Ha en fortsatt trevlig kväll!  

 

//Jenny Penny  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards