Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Jenny - 27 januari 2011 19:57

God kväll!

 

Idag har jag jobbat med gulliga barn. Duktiga var dom på att äta också. Så idag har jag sjungit imsevimse spindel, lilla snigel, små grodorna, ekorren satt i granen mm mm. Ganske rolig och guud va avslappnad man blir.   

 

Blev en snabb sväng i stallet idag, men jag hann med en barbackatur på 30 minuter iallafall, dock bara skritt med en släng av pass när Josefin blev lite stressad när travhästar sprang förbi. Imorgon ska jag jobba      9-18 på samma avdelning som idag. Den avdelningen heter Nyckelpigan och där går det barn mellan 1-3 år. Små söta troll.   

 

Idag blev det fisk hos svärmor. En panerad sådan med mos och självklart FISKDRESSING!! Älskar den!!   

Sen så skulle Christian iväg på en kurs så då skjutsa han mig på Träffpunkten så jag fick köpa lite frukost. Jag köpte världens godaste, nja kanske inte världens godaste men man känner iallafall sig som världens nyttigaste. Jag tänkte att jag skulle visa i bilder vad jag köpte.

 

 

 

Jag skär ner kiwi i tallriken med fil, sen så rör jag om de tills de blandas. Sen så häller jag ner lite special K flingorna med mörk choklad och jordgubbar och rör ner de med så de blandas. Mmm gott sörrö!!   

 

Nu ska jag fortsätta kika lite på Tre Kronor och sen så får vi se vad klockan blir. Det känns som att jag ska gå och lägga mig vid 21 när jag har tagit min medicin.

 

God Natt!!

Den goooda frukosten ska jag äta imorgon innan jag går till bussen för att åka till jobbet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards