Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Jenny - 19 januari 2011 20:04

Jag gillar skor av olika dess slag. Kan visa några bilder. =)

 

 

 

Om det ska vara stövlar så ska det vara stövlar med klack, annars får det vara. =P

 

 

Jag gillar även väskor, men tyvärr så har jag inte så många och så använder jag inte så många. Speciellt inte på vintern. Har så mycket fickor på jackan. =P

 

 

 

 

Jag måste köpa en ny mascara också. Min kommer de nästan bara pulver ur nu. =S Mindre skoj.

 

Jag hade den här mascaran förr men den va ju heeelt värdelös. Nej fy, slöseri med pengar.

 

Jag har provat en del oh jag gillar bäst vattenfasta. Känns mer säkra. =)

 

Annat smink som jag använder mig av är:

 

 

Brukar även färga mina ögonbryn lite då och då. Jag tycker om att ha fina ögonbryn. De lyfter fram ansiktet på ett helt annat sätt. Bara att fylla i och forma brynen gör så mycket. Mer behövs nästan inte. =)

 

 

Ska prova h&m:s mascara också. =)

 

 

Jag får ta och leta mig en billig och bra mascara snart.

Imorgon ska jag jobba hela dagen och sen så ska jag rida på kvällen så då hinner jag inte. Men kanske i helgen. =) Kan ju inte använda mitt pulver till mascara precis. =P

 

En ny mobil skulle jag kunna tänka mig också. =P

 

Kanske en sådan.. =) Fantisera är inte förbjudet. och nått som man får är att önska sig. =P Men får önska sig vad man vill fast det kanske inte är så säkert att man får de man önskar sig. ;-)

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards