Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Jenny - 16 januari 2011 00:23

Det känns så veligt. Jag vill inte men jag måste sätta ut Josefin på foder under en tid. Känns piss men allt kan ju inte vara en dans på rosor tyvärr. Jag vill he en stadig inkomst så jag kan ha kvar henne.

 

Jag har kommit i kontakt med en tjej som låter bra. Jag har inte träffat henne än men det kanske kommer. Hon bor i Timrå så de är ju inte så jättelång bort iallafall.

Jag hoppas jag hittar nån som både jag och Josefin kommer att trivas med. Då skulle allt kännas 100 gånger bättre än vad det gör nu. Jag kommer gråta som ett barn när jag lämnar bort henne till någon annan även fast det bara är på foder.

 

  

Min häst är världens bästa häst, hon slår alla hästar!!

 

En sak är iallafall säker, jag kommer ALDRIG sälja henne. Det är som att sälja iväg en bit av mig själv. Neep, hon blir kvar i mina ägor enda tills hennes liv ska fortsätta i hästhimlen. Jag önskar att nån gång i framtiden kunna ta ett föl efter henne. Det skulle vara häftigt att ha en Josefin Jr. Men jag hoppas isåfall på en hingst. Hon har ju fått ett föl tidigare men tyvärr så dog han i en tragisk olycka. Han va en underbart snäll häst med bra psyke och temprament. Lättlärd också om jag har uppfattat den hästens ägare rätt.

Men nu lever han lyckligt med massa hästkompisar.

 

  

 

Den här bilden är från allra första början då jag tog Josefin till Hällsätter. En liten tös i ett ridhus.   

  

 

 

  

 

För alltid du och jag, Josefina karolina!!   

 

Nu så ska jag kika klart på Tre Kronor sen sova. Stallet väntar imorgon bitti!   

 

God Natt!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards