Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Jenny - 17 januari 2011 23:39

En liten rolig grej man kan göra när man inte har så mycket att göra.   

 

1. Hur gammal är du om fem år? 28 år

2. Vem var den sista du träffade? Christian
3. Hur lång är du?
ca 170
4. Vilken var den senaste film du sett? En prinsessas dagbok
5. Vem ringde du senast? Christian
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Okej! Tror väl på de då. Till Christian
7. Vad är dagens planer? Vad är nattens planer med tanke på vad klockan är.   
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Ja!   
10. När såg du senast din mamma? I Torsdags

11. Vilken ögonfärg har du? Blå/Grå/Grön
12. När vaknade du idag? 06:54
13. Har du någon gång hittat en katt? Nja  
14. Vilken är din favoritplats? I bilen
15. Vilken plats föredrar du minst? Akutmottagningen och i ambulansen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?  I ett lyckligt förhållande med allt vad det innebär.
17. Vad skrämde dig som barn? Vi omformulerar. Vem skrämde jag mest när jag va barn.   
18. Vem fick dig att skratta senast? Christian
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jaa.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar


21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med

22. Hur många kuddar har du i sängen? 1 och 3 beroende på hur man räknar
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nope
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor 
26. Är du social? Beror lite på
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry´s Choco Fudge Brownie
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Leva som vanligt
29. Tycker du om kinamat? Ja
30. Tycker du om kaffe? Neej


31. Vad dricker du till frukost?

Juice
32. Sover du på någon särskild sida? Somnar oftast på mage
33. Kan du spela poker? Räknas klädpoker?   
34. Tycker du om att mysa? Såklart
35. Är du en beroendemänniska? Jag är beroende av mig själv, men vem är inte de?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
37. Vill du ha barn? Självklart!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska 
39. Har du någonsin åkt ambulans? Mm... Tyvärr!!
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet utan spigg



41. Vad spenderar du helst pengar på? Skor och smink I think
42. Äger du dyra smycken? Nej
43. Har du någon gång testat narkotika? Neejöö. Galet!! 
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Apelsinjuice
45. Vem är den roligaste människan du känner? Känner och känner, men Björn Gustafsson får duga. och självklart Christian.
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett litet på överläppen pga att jag sprang in i en tv när jag va typ 3 år.
47. Vad har du för ringsignal? Classic phone
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja
49. Flirtar du mycket? Flirtar fortfarande med min pojkvän.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma


51. Kan du byta olja på bilen?
Ja det kan jag säkert
52. Har du fått fortkörningsböter? Neej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Jessica Anderssons självbiografi
54. Läser du dagstidningen? Händer
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope, bortkastade pengar 
56. Dansar du i bilen? Självklart!   
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix 
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? 2 4 8 6 5 1 9 7 3
59. När var du i kyrkan senast? Gunnels begravning   

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Jo just ja. Jag fick en väldigt bra julklapp i år. Jag fick ett presentkort av min älskade svärmor så jag äntligen kunde ta hål i öronen. Och det fanns då automatiskt ingen återvändo. Så en måndag kl 12:00 satte jag mig på en stol inne på Smycka på bryggeriet i Hudiksvall. Det tog inte als nån lång tid och det kändes bara pyttelite. Jag har gruvat mig i 12 år. Alltså sen jag va 10 år gammal. Fjantigt kanske? Men jag fick hålla Marianne (svärmor) i handen och då gick det mycket lättare, hihi! Men hon är bra hon! Min alldeles egna svärmor, för ingen i hela världen har henne som svärmor. =) Så nu ska här köpas örhängen. =D

 

Det ska bli kul att äntligen får börja smycka mina öron. =)

 

Imorgon ska jag fixa mina naglar för just nu ser dom ut som hej kom och hjälp mig. =S Dom har blivit lite längre och de är ju bra. Jag måste beställa klipptid också. Mitt hår är så slitet och om det ska växa så måste jag klippa de för annars går topparna av och då blir inte håret nå längre. Och så har jag bestämt att jag ska låta bli att färga håret tills min vanliga hårfärg har vuxigt ut, men det kommer att ta lååång tid men jag får försöka låta bli att färga. Men sen när jag har mitt långa naturliga hår så ska jag försöka få till nån röd ton på håret. Ska nog be min kära proffs på sånt kusin Sofia hjälpa mig. Hon är duktig på sånt och hon har själv det färgen som jag skulle kunna tänka mig. Men vi får se. Det är ju ett bra tag dit.

 

 

Imorgon så ska jag iväg på ett kort möte sen blir det stallet och en ridtur i skogen. På onsdag ska jag och Christian till Mitt hjärta. Den nya hälsocentralen här i Hudik. Jag ska kolla vad det är för fel på min hårbotten (det är därför jag ska spara ut så min vanliga natyrliga hårfärg växer fram, tror det är all färgning som har orsakat den extremt torra hårbotten) och Christian ska kolla upp nå oroveckande födelsemärken. Sen blir det stallet och en tur i skogen då också. Måste börja motionera igång Josefin nu.

 

 

Nu ska jag nog lägga mig och sova. Tandtråda mellan tänderna och borsta tänderna först såklart. Och tvätta av sminket. Borsta håret och lite sånt =)

 

Sov Gott!! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards