Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Jenny - 26 januari 2011 12:30

Hej!

 

Maria Montazami är en fantastisk kvinna som är så äkta så det finns inte. Inge fejt där inte. Hon är sig själv oavsett vart hon befinner sig eller vad hon gör. Finns nog inte många människor på våran jord som är som hon.   Hon lyckas med de hon vill och de är ju helt otroligt. Hon lyser upp sin och hennes familjs tillvaro. Man kan skriva hur mycket som helst om henne. Bara goda saker. Jag kommer inte på en enda sak som är dåligt med henne. Det kanske inte finns nått dåligt med henne?

 

 

Som många kanske inte vet så började hennes liv som vems som helsts liv, i en svensk familj dessutom. Vi svenskar ska vara stolta för dom vi är och om man bara vill nått och kämpar för det man vill med livet så är inget omöjligt. Både hon och hennes man har alltså jobbat sig upp dit där dom är idag. Helt fantastiskt!    

Av Jenny - 26 januari 2011 00:35

Just nu så sitter jag och ska försöka förbättra mitt CV och personliga brev. Jag var ju på af idag för att träffa Marie. Hon gav mig många bra tips om hur jag kunde förbättra mitt CV så nu ska det fixas till.   

Men fråga är om jag ska orka göra de nu eller om jag ska göra det imorgon när jag vaknat. Kanske kan göra lite nu och sen resten imorgon. Vore skönt att ha de gjort också.

 

Det gick ju bra med tjejen som var och provred idag. Hon verkar tycka om Josefin iallafall.   Så nu hoppas vi på ett positivt svar imorgon när hon hör av sig.   

Undra sa flundra om gädda är fisk. Tror jag sover hos Christian imorgon natt. Hade ju eventuellt tänkt, om det går, följa med han till Söderhamn och Gävle fram och tillbaka på torsdag. Men bara om det inte är nån som ska lära sig ska med. Han visste inte de riktigt ännu men han får reda på de snart. Sen jobbar ju Christian fredag, lördag så jag hinner ju nästan inte vara med han nått. Men om jag får förfrågan om jobb så jobbar jag ju självklart. De är de viktiga nu. Inte det viktigaste men en bland dom viktiga sakerna för mig just nu iallafall.

 

Varför måste ordet måste finnas egentligen. Det är väl inge roligt att känna att man måste göra nått. Man blir ibland allt för stressad då. Nää måste måste tas bort.   

 

Imorgon hoppas vi på soolsken. Ska ju ut och ge hästen lite bra kondis.

 

God Natt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards