Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Jenny - 15 januari 2013 08:22

Jag är helt övertygad om att DU fortfarande kommer följa och läsa min blogg din falska, idiotiska människa. DU kommer säkert inte bry DIG om att jag skriver ut det här men samtidigt så tror jag det eftersom det sved nog ganska rejält när jag kom på DIG och DIN falska mail eftersom DU tog bort den omgående.


Jag har några frågor. Hur kan man göra en sån sak mot en annan människa? Hur kan man vara så grym? Hur kan man vilja skada en annan människa så otroligt mycket? Eller är det kanske jag som är helt jävla dum i huvet och så är det DU som är helt jävla frisk i ditt jävla huvud? Jag tvivlar på det sista faktiskt. Jag har sån jävla go lust att skriva ut mailadressen och ip-nummret här och överallt, precic överallt. Kanske nån annan har råkat ut för samma falska människa. Jag blir bara så djupt sårad och kränkt så ni anar inte. Man öppnar sig för nån man tillslut litar på, verkligen litar på som man TROR har samma erfarenhet som mig och sen så visar det sig vara bara en bluff. Livet kanske är så. Man kanske inte ska lita på människor, man kanske ska sluta med det. Jag vet inte. DU kan ju vara precis vem som helst, precis vem som helst.


DU vet själv vilka problem jag har med mina frånvaroattacker och ÄNDÅ så gör DU en sånhär sak mot mig, hur fan kan man göra det!! Tror DU att det hjälper mig??? Det snarare gör det värre! Bara värre, Värre, värre! Min epilepsi förvärras! DU vet hur jävla gärna jag vill ha mitt körkort. Vem vet, det här kanske försämrade min relation med Christian men det va kanske de DU ville? DU har inte hjälpt mig ett skit iallafall men det kanske inte var meningen heller? DU kan ju skriva en kommentar. Vore ju roligt! Förklara DIG eller nåt. Vore ju kul! 


Nä jag blir bara så djupt besviken, kränkt, ledsen, sårad, förtvivlad. Helt ofattbarn! Det kanske är svårt för er andra att förstå (?)


Det mesta i texten stämmer. Absolut inte det med att jag älskar dig men det förstår ni nog, haha!!



Men en sak ska DU veta!! Allt kommer fram!! Precis allt och det vet DU också!! Sanningen slipper ingen undan, va så säker på det!! Och när jag får veta vem DU är så kommer DU få veta att DU lever!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards