Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Jenny - 11 januari 2013 08:47

Slutar 12 idag som alla fredagar. Banken efter jobbet sen kolla efter en ny dator. Min dör vilken dag som helst så det är verkligen nödvändigt. Men jag vet inte riktigt vad för dator jag ska ha. Funderar på en mindre än vad jag har nu, typ 13". Har nu 15". Min ligger nu på armstödet på soffan, kanske inte så smart när jag har busiga katter och jag känner att en mindre dator går att stoppa undan på ett smidigare sätt. Finns en butik här i Hudik som heter Comfuture som jag hade tänkt gå in i och kika. Kanske dom har nån bra. Det jag använder min dator till är att surfa och kanske lite bilder och musik, inget mer. Är ingen datornörd precis. ;-P Kan typ inget om datorer så jag klassar mig inte som nån sån. =) Men vi får väl se vad jag hittar. =)



Träningen gick bra idag. Jag tog ut mig rätt så hårt på crossen och bandet. =) Brände 200 på varje, kändes skönt. Känner att jag orkar mer på dom. Sen körde jag benpress och situps på bänk 15 st vila 35 sek + 10 st vila 35 sek + 5 st sen orkade jag fan inge mer. Mina magmuskler är inte dom bästa än. =) Men de kommer. =)



Sen va jag så otroligt nyttig till middag så jag gjorde lax i ugn till middag, bara lite matolja och krydda på, kokade blomkål och fixade romsås av lätt Crème fraîche röd och vit stenbitsrom och kryddor. Gott. Kanske inte passade sådär jättebra med blomkål till lax men de gick ju och det smakade ju bra och framförallt nyttigt!! =)


Nu ska jag käka lite frukost och sen jobba vidare dom 2 sista timmarna sen blir det som sagt banken och kika på dator. =)

Vila från träning idag men imorgon kör jag nog igen. Blir nog lite simmning imorgon då jag ska till Himlabadet. Relaxa lite där också!! Ska bli skönt! =)


Utsikt övet öventyrsbadet


Terassen

Kallpoolen


Utomhusjacuzzi


Aromabastu


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards