Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Jenny - 3 januari 2013 10:47

Nu har jag satt igång med träningen igen, nu när jag har tid så att säga. När jag är i full gång så tänkte jag komma igång att träna 4 gånger/vecka igen som förr. Hålla vissa dagar, blir lättast så för mig känner jag, ha fasta dagar alltså. Tror måndag, onsdag, fredag och söndag. Mest motion och lite styrka. Mycket rumpa och ben och sen när magen är borta så blir de mycket styrka i magen också. Ska bli kul att se resultaten av det hela. Mitt gymkort kommer gå ut i mars och då kommer jag förlänga de ytterligare ett år. Nu ska jag bli fitt ;-) . Sommarfin!! ;-) Nackdelen med att förändra kroppen är att man måste köpa nya kläder men de är de värt. =) Min läkare säger ju också att det är bra med träning och att aktivera mig för min ep (epilepsi).

Jag tror nog att träningen är iallafall en av 2 saker som är viktigast i mitt liv just nu. Jag mår bäst av den. Jag vill må bra. Det är ju meningen med livet, att må bra. Det känns som jag mår bra nu. Jag trivs! Jag känner mig stark. Kanska inte helt 100% stark men det kanske man inte kan heller? Det kanske är en omöjlighet, inte vet jag. Kanske finns iallafall lite svaghet hos alla människor.


Jag måste bara säga TACK!! till alla som stöttar mig på alla möjliga sätt!! Ni är GULD och DIAMANTER värda!!   Puss och Kram till er!!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards