Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Jenny - 8 januari 2013 10:19

Jag vill till Orbaden!!


Tänk vad härligt att komma bort lite, bli ompysslad på ett spa en hel dag, eller varför inte två. Äta god mat och bara vara. =)



Allt ser så skönt och härligt ut. =)


Idag blir de sushimiddag med Emelie. Ska bli intressant eftersom det är första gången hon äter sushi ever. ;-) Mycket spännande att se vad hon tycker. =)

Imorgon ska hon med mig och träna på öppet hus-kvällen på gymmet. Ska bli sjukt kul! =) Händer mycket kul nu känner jag. Iallafall på vissa plan. =)


Men i mitt huvud är de kaos också. Önskar jag kunde stänga av allt ibland. Vore så skönt. Idag kändes det som jag ville vakna upp och nån höll i min hand och sa att allt bara va en enda dröm, men det kan jag ju drömma om. =P Inte min dag idag med andra ord. Lite mycket just nu kan jag lugnt säga. Vill bara att allt ska ordna sig till det bästa för alla. Önskar ju alla lyckan i livet. Kanske inte dom jag hatar och avskyr! men dom övriga då. Dom som jag hatar önskar jag ingen som helst lycka! Dom är döda för mig. Nämner inga namn!! Dom va bara en del av mitt liv en gång men svek, de är det enda! Nu är dom döda!


Ska jag börja rida igen eller inte?



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards