Så lever jag mitt liv!!

Direktlänk till inlägg 31 december 2011

Operation hall

Av Jenny - 31 december 2011 17:13

Hej!

 

Jo ni nu är de hallen som ska inredas och jag har lite beslutsångest. Tänkte visa lite förslag på vad jag har i tanken.

 

 

 

Om jag bestämmer mig för den här så kommer jag köpa den i svart.

 

Dom här två tillsammans isåfall

TJUSIG Klädhängare, svart Bredd: 45 cm Djup: 45 cm Höjd: 191 cm

TJUSIG Skohylla, svart Bredd: 79 cm Djup: 32 cm Höjd: 37 cm

 

Bestäm åt mig tack! Tycker att den fristående klädhängaren är så fin och så bänken ovan till. Men jag är rädd för att de blir för trångt i det lilla hålet hallmöbeln/hallmöblerna ska vara.

 

Då skulle ju istället den kombinerade hatt och sko stället man hänger på väggen passa bättre. Och den så ha nån svart bänk med dyna på väggen där spegeln ska hänga

 

Måste man ha en skohylla då? Kan man inte bara ha nån fin matta att ställa skorna på? För om jag ska ha ett skoskåp så lägger ju jag undan mina skor förutom de par jag använder för dagen. De kanske vore en smart lösning? Så slipper jag sitta och kombinera ihop och bli galen.

 

För om de blir så så blir de den här

TJUSIG Klädhängare, svart Bredd: 45 cm Djup: 45 cm Höjd: 191 cm

 

Kanske en stor matta som täcker både framför ytterdörren och i de lilla "klädhängarhörnet"?

 

En spegel vill jag ju ha i hallen. Och då blir det denna

 

STAVE Spegel, svartbrun Bredd: 40 cm Höjd: 160 cm

 

Men vad ska jag ha för möbel under spegeln?

 

Eller så köper jag mig en rund spegel

KOLJA Spegel, rund Diameter: 55 cm

 

Det är svårt det här. Eller så är det jag som lägger ner onödig energi på min hall. Tur att jag inte har så jättebråttomt.

 

Skulle ju så stort och byta kläder idag som var för små och stora men då hade inte HM öppen såklart. Så jag får göra de på måndag istället.

 

jag funderar på vad jag ska ha för tapeter i matrummet.

Kanske

 

Tror den skulle bli häftig till dom bord och stolar jag mest troligt kommer att köpa. Lite mer ungdomligt ni vet.   

 

Jag tror jag kör på Christians idé med svarta stolar till vitt bord. Alltså dessa

 

 

De blir nog jättebra.

Nu strax ska jag göra mig klar för att åka till stallet och ta in hästar.

 

Mina kloka ord för dagen:

Både de hemska och de bra man har varit med om är viktiga livserfarenheten. En livserfarenhet kommer att vara livet ut vare sig den är svagt ihågkommen eller starkt ihågkommen.

Jag har lärt mig av mina misstag. Lärt mig att se saker som är omöjliga att se. Nästa gång nått hemskt händer så kommer de aldrig hinna hända.

 

Jag har lärt mig att jag är starkare än dig!!

 

Ha ett underbart nyårsfirande så ses vi år 2012!!   

 

Puss o Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 10 april 2013 16:06

Jag fick en bok av Johan om drömtydning så nu ska jag börja tyda mina drömmar. Jätteintressant tycker jag, kan sitta och läsa i den boken hur länge som helst. Har letat en drömtydarbok i bokaffärer men inte hittat, konstigt tycker jag. Men nu så hitt...

Av Jenny - 8 april 2013 16:38

Kanske ska bleka mina tänder, funderar på de iallafall. :-) Igår red jag fina Shakür. Ska göra de törs, fre, lör den här veckan också, längtar. :-) Men jag längtar inte efter egen häst igen. Det tar nog ett bra tag tills dess. Vill så mycket i mitt...

Av Jenny - 24 mars 2013 22:21

Kikade lite på skor på nätet idag och hittade ett på ursnygga skor. Tänk om man fick sätta priset själv också. ;-) Dom här kostade ca 900:- . Har go lust att beställa ett par nya skor, liknande dessa. Eller kanske med en bredare klack. Men vill ha p...

Av Jenny - 22 mars 2013 09:12

Idag ska jag och fina bästa Emelie luncha. Va sååå längesen vi träffades, dumheter, riktiga dumheter men så blir de ibland. Sen efter de senare på em blir de träning, svettas lite. :-) Gå raska takter ute sen gym. Jag känner för ett nytt mobilska...

Av Jenny - 20 mars 2013 12:23

Just nu så appar jag mig igenom livet. Barnsligt värre men vad fan. Drar batteri som en jättebil drar bensin till Haparanda ungefär. Jag appar mig till Haparande. =P Hihi!! Tur att de inte kostar, skulle aldrig i hela livet betala pengar för en app. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards