Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Jenny - 29 december 2011 18:33

Tjaabaa!

 

Idag har jag gjort nått som va riktigt roligt. Jag har beställt möbler från MIO. Trodde aldrig att jag någonsin skulle köpa möbler därifrån eftersom jag alltid har tyckt att de varit för dyrt där (de är fortfarande dyrt där) men nu måste jag ju ändra min inställning till den vackra affären. Ska visa möblerna jag beställt.

 

 

Äntligen får jag mitt Sats 3 delade vardagsrumsbord.   

 

Kansas TV-bänk

 

Visst har jag bra smak?   

Alla möbler som jag beställde idag kommer jag att få hemkörda och ihopmonterade. Skönt slippa göra de själv.

 

Till soffan fick jag tipset att ha blåa kuddar eftersom de är lite blått i mönstret på fondväggen. Ska även köpa mig en fårskinnspläd (oäkta) att ha på soffan.

 

Finns så mycket fint på MIO så de är inte riktigt klokt. Jag kommer att kunna ha ljusstakar och sånt på min tv-bänk eftersom tvn ska sitta på väggen. Funderar på dessa.

 

 

Jag vill även ha ett & tecken nånstans i lägenheten.
Sån fast utan text och i silver, dock tyvärr inte äkta silver.   
 
Kan man vara så ego att man har bilder på sig själv hemma hos sig? Isåfall så får jag väl vara de då.   
Kort på mig själv med en silverram precis som & tecknet och stakarna. Guuud såå fiint dåå!   Kommer att bli riktigt nice när allt är klart.
 
Idag skulle jag har ridit för Suzanne men så blev de inte. När jag skulle hoppa upp på Jossan så blev det strömavbrott och vi fick ställa in. Jädra skit. Jag som såg fram emot att rida.
Imorgon ska jag nog på gå stan en sväng. Min mamma jobbar kväll så jag åker in med henne mitt på dagen, slippa åka buss är skönt. Sen efter de blir det stallet och sen nog lägenheten. Förhoppningsvis tapetsering i vardagsrummet på LÖRDAG, självaste nyårsafton. Men de blir isåfall på dagen.
Bjuder idag på en sann låt
Ni som vet förstår!
 
Nu ska jag lägga mig och kolla på en film.
Ha de braa!
//JennyPenny 
 
 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards