Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Jenny - 25 december 2011 19:16

Hej!


Sitter nu och kollar på Svenska Hollywoodfruar. Tycker Maria är så härlig.   


Idag har min kusin Magnus här med sin sambo Linda och dotter Maja. Gullig tjej. Blyg var hon men de släppte mer och mer ju längre tid hon var här. Min farbror Lars var också här. Dom åt lite julmat med oss. Jättekul var det. Det är inte varje dag jag träffar Magnus, Linda och Maja. Dom bor nere i Stockholm. Maja ska börja på dagis i slutet på Januari fick jag veta. På ett dagis med 128 barn. Men de ska nog gå bra. 


När jag flyttar så måste jag börja äta nyttigt. Jag måste börja röra lite mer på mig också. Jag kanske ska sluta med potatis, ris, pasta mm. Ska börja med lite mer grönsaker istället såklart. Alltså GI metoden. Nån som provat den? Funkar den?


Alltså i min lägenhet så kommer jag tända levande ljus så ofta jag kan. tycker de är så mysigt.


Ska nu kika på Miss secret agent 2. Kollade lite på Miss secret agent 1 igår.

Hon som spelar Gracie Hart är så vacker.



Ha en fortsatt trevlig kväll!


//JennyPenny



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards