Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Jenny - 30 december 2011 11:11

God morgon!

 

Jag vaknade precis från en konstig sömn. Drömt så otroligt konstigt inatt. Svårt att förklara drömmarna jag haft. Jag tror dom 2 drömmar jag drömt hörde ihop men ändå inte. Jag måste nog köpa mig en drömtydarbok idag när jag är inne i stan.

 

Idag ska pappa hyra en slipmaskin som man kan koppla dammugaren till. Då slipper vi slipa hela vardagsrummet, sköönt! Och de kommer gå så mycket fortare. Då kan nog taket målas idag och tapetsera imorgon. Härligt värre!!   

 

Idag blir de som sagt stan för mig. Måste kolla på ett par nya jeans, helst 2 par. Någon långärmad tröja också, har dåligt med såna. Någon tumm som sitter åt, alltså ingen som är pösig om nu förstår vad jag menar? Ingen hood tröja alltså. Jag har hittat ett köksbord som jag tror jag vill ha. De är ett lika som min farbror Lars har, tror de iallafall.

Ett sånd här

Mamma tycker de va rangligt så jag måste åka dit och provsitta. Minns inte riktigt hur Lars bord va. Det är kampanj på det här bordet, men till 19 februari så jag behöver inte känna mig stressad.

Det här bordet finns med svarta stolar också.

Kanske är snyggare, jag vet inte, vad tror ni. Jag har inte riktigt bestämt mig än vad jag ska ha för tapeter, kanske vita med svarta blommor, men samtidigt så tror jag de blir för mycket för rummet är inte så stort. Annars någon enfärgad tapet. Inte blå eller lilla för jag vill inte att de ska vara en liknande tapet som den som är där nu, jag vill ha förändring. Kanske bara tar en vit tapet, eller en ljusrosa kanske, jag gillar ju rosa jag, en äkta "rosatjej". Nu överdrev jag, men färgen rosa är fin.

 

Jag börjar ändra mig lite i vardagsrummet. Hade fast beslutat mig för att ha en lila fondväg med några mönster i och dom övriga skulle vara helt lila. En jättefin lilafärg men jag vet inte om jag skulle lessna på den efter ett tag. Jag gillar nog inte lila egentligen. Jag är nog ingen "lilatjej". Det är mycket svårt det här. Men jag är nöjd med dom tapeter som jag ska ha i hallen och vardagsrummet och de är ju ändå dom svåraste rummen enligt mig, så de känns ju bra. Finns liksom ingen återvändo heller, men den behöver inte finnas där heller.   

 

Jag ska ju ha gråa handtag på skågluckorna i köket men de finns en liten kryddhylla ovanför fläkten som jag funderar på att måla även den grå, en liten piff i köket bara.   

Där är kryddhyllan

  

Några utav handtaget

  

Gillar inte den träfärgen som dom är nu.

 

 

Jag har en fråga. Har dom här tjejenra svart op sidorna för att man inte ska se hur bred dom egentligen är? För svart gör ju att man ser mindre in.   

 

 

Dom är ju inte synkade alla gånger i dansen i det här framträdandet, skitfult! Det var de första jag reagerade på när jag seg de. Dålig låt, alla ser absolut inte bra ut och ingen av dom kan dansa. Eller är jag för hård nu? Nån som gillade det här framträdandet?

 

Tycker bättre om Linda Pritchard framträdande.



Är det lättare att vara synkade om man är fler som dansar?

Linda vågar visa hur hon verkligen ser ut utan att dölja nått. Hon vågar ha ljura kläder på sig.

 

Även den här är fin och bra. Tycker jag.   

Hon har en sån power i rösten.

 

 

 

Minns ni det här?

 


 

Nu ska jag kliva upp och äta lite lunch.

 

Ha en bra dag!

 

Även om du grät och sa jag har aldrig känt såhär. Även om du sa förlåt för allt som du har gjor skulle jag aldrig se åt dig igen jag svär.

Jag är starkare än du!

Det har jag lärt mig nu

Du brände dina broar när du sa det där som fick mig att förstå vem du egentligen är.

Jag är så mycket starkare än du!

Du har sårat mig mera än du tycks förstå.

Du får stå kvar, för jag går nu!

För jag är starkare än du!!

 

//JennyPenny

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards