Så lever jag mitt liv!!

Direktlänk till inlägg 7 februari 2013

Men inte alla hos mig!

Av Jenny - 7 februari 2013 11:17


Arbete

Folk kommer komma till dig och be om råd. Var försiktig med hur du svarar så att du inte låter för självgod. De kommer till dig för de vet att du bär på svaren, du behöver därför inte bevisa något för dem.


Ekonomi

Idag kan ditt vanliga spenderande göra att du hamnar i lite av en knipa, var aktsam med pengarna.


Hälsa

Du har extra lätt för att bli uttråkad för närvarande, vilket kan komma att störa din omgivning. Rastlösheten kan bero på en obalans i ditt liv.


Relationer

Du kan behöva vara flexibel ikväll. Även om du inte får din vilja igenom så kommer det att resultera i något speciellt ändå.


Lycka

Ingenting verkar gå din väg idag. Undvik allt som har med tur att göra.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ikväll efter jobbet blir det att tillbringa kvällen hos Emelie. Ska blir såå kul! =) Längtar! Jag har aldrig varit där så det ska bli spännande och se hur hon bor. Och så kommer jag få träffa Joker igen, mys"farbror". =) Honom har jag inte träffat sen fredags morgon den 28.e november om jag ska vara exakt. Det är ju huur längesen som helst ju tycker jag. Det va den sista morgonen för både Josefin och honom i stallet. Emelie hade bestämt sig för att flytta Joker från stallet av olika anledningar och jag tyckte att det skulle bli jätte jätte jätte och hur många mer jätte tråkigt som helst att hon skulle de och det skulle blir såååå fruktansvärt tomt där utan henne men det sjuka var att jag blev aldrig själv där utan henne eftersom Josefin också "flyttade" samtidigt som Joker, fast Josefin "flyttade" till kliniken men kom aldrig tillbaka, så det kan bli va?


Jag tror på ödet! Att ödet spelar in i livet, i allt som händer i livet. Låter kanske konstigt för vissa men inte för mig. Alla dör ju nån gång och jag tror det är ödet som styr när. Jag vet ju inte till 100 att det är ödet men jag tror.

Jag kan ibland tänka och önska att jag skulle vilja få tillbaka Josefin och även andra som lämnat mig, andra som dött naturligt men det är ju inte livet, det har ju redan hänt, det händer ju inte i livet längre, det ödet tror jag inte på, hänger ni med? Inte ödet som har varit utan ödet som är eller ödet som kommer, det ödet jag tror på.






Alla är värd en andra chans, men inte alla hos mig.


--------------------------------------------------------------------------------------------------


Sista dagen på arbetsveckan idag, skönt med kortvecka, eller ja iallafall 4 dagarsvecka. En liten sovmorgon imorgon och eventuellt träning imorgon vid 10. Få se om jag får med mig Johan så tidigt. =) Om jag ber snällt kanske. Ska nog lyckas!!! =)


Usch jag är trött på dessa snöande nu, så jävla less, tur jag slipper träna ute iallafall. Hur mycket ska de snöa denna vinter egentligen?! Det ska ju börja smälta bort i mars tycker jag men det kommer ju ta ända till maj innan våren ens kommer skymta lite. Bara le och se glad ut! =DDD


XOXO


Jenny

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 10 april 2013 16:06

Jag fick en bok av Johan om drömtydning så nu ska jag börja tyda mina drömmar. Jätteintressant tycker jag, kan sitta och läsa i den boken hur länge som helst. Har letat en drömtydarbok i bokaffärer men inte hittat, konstigt tycker jag. Men nu så hitt...

Av Jenny - 8 april 2013 16:38

Kanske ska bleka mina tänder, funderar på de iallafall. :-) Igår red jag fina Shakür. Ska göra de törs, fre, lör den här veckan också, längtar. :-) Men jag längtar inte efter egen häst igen. Det tar nog ett bra tag tills dess. Vill så mycket i mitt...

Av Jenny - 24 mars 2013 22:21

Kikade lite på skor på nätet idag och hittade ett på ursnygga skor. Tänk om man fick sätta priset själv också. ;-) Dom här kostade ca 900:- . Har go lust att beställa ett par nya skor, liknande dessa. Eller kanske med en bredare klack. Men vill ha p...

Av Jenny - 22 mars 2013 09:12

Idag ska jag och fina bästa Emelie luncha. Va sååå längesen vi träffades, dumheter, riktiga dumheter men så blir de ibland. Sen efter de senare på em blir de träning, svettas lite. :-) Gå raska takter ute sen gym. Jag känner för ett nytt mobilska...

Av Jenny - 20 mars 2013 12:23

Just nu så appar jag mig igenom livet. Barnsligt värre men vad fan. Drar batteri som en jättebil drar bensin till Haparanda ungefär. Jag appar mig till Haparande. =P Hihi!! Tur att de inte kostar, skulle aldrig i hela livet betala pengar för en app. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards