Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Jenny - 20 februari 2013 10:36

När man väljer nåt själv, att göra nåt, ett beslut som man väljer att ta, det är väl ändå inte ödet. Jag tycker inte det.

Tror ni på karma? Jag är inte så insatt i karma. Jag kände/känner en som trodde/tror på karma. Jag är inte så insatt i vad karma egentligen är så jag lånar en liten text från google som förklarar lite vad de är.



Karma är en hypotetisk lag om orsak och verkan. En människa skaffar sig i ett liv god eller dålig karma: dåliga gärningar ger dålig karma, det vill säga negativa följder i kommande liv, och goda gärningar ger god karma, alltså positiva följder. Resultatet av karmans verkningar blir att själen utvecklas genom inkarnationernas rad, så att dess etiska kvalitet höjs och dess insikter i livsmysteriet ökar.


Träning, träning, träning härskar nu. Jag känner mig starkare i magen och det är ju ett tecken på att jag har fått magmuskler, yheeeh!! Du ska bara den lilla bullen bort så dom kanske kommer fram och syns lite. ;-) Tränade igår och träning idag igen.

Jag håller på att kika på en ny mobil. Inne på en HTC one X.


 


Den ser väl bra ut? Verkar vara en bra telefon också. Stor skärm och de är bra jag som surfar mycket då ser jag ju bättre, logiskt va? =P





 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards