Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Jenny - 22 februari 2013 10:47

Ikväll tänker jag unna mig en ansiktsmask, även fixa ögonbryn, färga och noppa. Ska bli så fin så fin. Träna efter jobbet såklart, det är ju FREDAG! =) Kanske blir en mögelgrön ansiktsmask, få se vem som passar min hy. =) Ansiktsmask till Gladiatorerna, det blir megabra! Mys med katterna i soffan under filten, det ska med andra ord bli en mysfredag med massa ljus tända i mitt mysiga hem. I feel great trots bortgång av nära släkting.

Jag Älskar Dig!! Du kommer alltid finnas i mitt    



Många gick alldeles för tidigt...eller va de bara på besök?


Vi tittade upp mot himlen och önskar att de ser oss.


Ofta minns vi dem... På morgonen... På natten när vi tittar på


stjärnorna... Ett datum... En låt... En plats... En doft...


Varje timme... Varje andetag...


Till minne av dem som lämnat oss.


Känner du dig träffad i hjärtat av texten och saknar du någon som


betraktar dig från himlen idag?      

   

JAG · Livet

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards