Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Jenny - 27 juli 2011 21:26

God kväll!

 

Fick veta nu på Facebook att en utav min kusins vänner har förlorat sin dotter. Jag kan inte ens föreställa mig den dagen jag får barn, hur de skulle kännas. Även fast jag inte känner den familjen som miste sin dotter så känner jag med dom.   

Som sagt, jag lider med dom!

 

Idag blev de ett pass på banan i de fina och varma vädret. Men på slutet av passet så gick solen i moln och den gassade inte.

 

Imorgon blir de en tur i skogen och efter de ska Josefin få nya skor. Utgifter, utgifter och utgifter. Men de får jag räkna med. Men de är skoj också. Att ha häst alltså, inte att ha mina löpande utgifter varje månad.

 

Christian kommer strax hem från jobbet. Han har varit och handlat lite nödvändigheter. Sen så ska vi åka upp till hans pappa. Christian har fått nå skit i de ögat som han är dålig i. Han har fått en ögoninflammation i vänstra. Så nu går han på ögondroppar.

 

Hissen kommer så nu kommer han.

 

//Jenny Penny

Av Jenny - 27 juli 2011 10:42

Längesen nu. Fy mig. :-P Idag efter jobbet blir de stallet och ett pass på banan med min fina häst. Hon är bland det bästa jag vet. :-) Hon har börjat på att komma i en kanonform och bygga dom muskler hon ska ha för att orka det jag kräver av henne. Jättekul! :-) Lugn dag på jobbet och de är skönt. Kunna jobba i min egna takt. Rast om 15 minuter och då blir de tårta. En man här fyller år så han bjuder på tårta. :-) Jag hoppas att det inte är allt för mycket grädde, de gillar inte jag. Nu måste jag jobba lite innan rasten börjar. Ha en fortsatt bra dag! :-) //Jenny Penny

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards