Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Jenny - 10 juli 2011 12:40

God Morgon!

 

Jag som länge idag, kl 12.15 bestämde jag mig för att kliva upp och ge katten mat och sen så hamnade jag här. Ska äta nått så småning om. Magen kurrar.

 

Jag har kommit igång skapligt bra med ridningen nu. Känns skönt och nu ska jag inte sega efter med den utan nu ska Josefin få sina muskler tränade och att dom blir större. Kanske till och med kan ta bort gelpaddarna under mina sadlar. =) Gelpaddar är till för att bygga upp under sadeln där de "glappar". De är de jag strävar mot och kanske lite till. Alltså så att sadlarna ligger så bra som möjligt på henne.

 

Igår red jag ut på en lång skrittur med Veronica, Thradur, Matilda, Bond och Martina och Niklas. Hade de kanonbra och de va inte så varmt som jag trodde de skulle vara. =P

 

Idag vet jag inte om jag ska rida faktiskt. Men imorgon blir de de iallafall. Kanske till och med ett pass på banan. =) De va några veckor sen, men just för att jag vill att hon ska få lite lagomt flås i skogen först. Men nu känner jag att hon är redo för pass på banan iallafall en gång/vecka och sen sträva mot 2 gånger/vecka. Skönt att ha kommit igång.

Jag blir taggad att höra att Josefin kan gå upp ända till Lätt A, Lätt B i dressyren. Men tävla är ju inget för mig, men kanske nån för att få de svart på vitt vad hon klarar och inte på tävlingsbanan.

 

Jag har en fråga. Vart ligger Kefalonia? Har aldrig hört att de finns en stad som heter så. =/ Lika Lefkas och Samos. Man kan tydligen åka dit med airtours och de är dyrare än att åka till Cypern så då måste dom ju vara speciella städer. 

Gå in på http://www.airtours.se/ och kolla själv. =P =)

 

Jag har just nu en utslagen katt i soffan och en utslagen pojkvän i sängen. Katten springer med mig in i köket så fort jag rör på mig men knappast den andra varelsen. =P Men jag är snäll så han får sova tills jag vaknar. =) Min bästa vän i hela världen! =)

 

Dags för föda!!

 

//Jenny Penny 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards