Så lever jag mitt liv!!

Direktlänk till inlägg 18 april 2011

världens bästa häst

Av Jenny - 18 april 2011 19:02

Provridning avklarad, gick jättebra! Josefin är så lugn och fin så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Stolt!!   

Imorgon ska jag rida min lugna häst. Det blir en tur med Martina och Niklas på förmiddagen. Alltid lika roligt med sällskap. Men jag tycker att det kan vara skönt att rida själv nångång ibland också.


Värmen håller i sig och det tycker jag låter som en bra idé!! 2:a Maj börjar jag att sommarjobba heltid. Jag vet inte hur länge men hoppas på lääängee.. Tjäna lite pengar!

Förra sommaren jobbade jag hela maj-sep. Det typiska förra året va att när jag jobbade så va det som varmast och soligast ute men direkt när jag va ledig så va de inte så fint väder. Hoppas på lite mer tvärt om iår eller så kan de vara varmt och soligt hela tiden. De kan regna på nättrena istället tycker jag. Fast iofs så är sommarkvällar mysiga när det börjar skymma och man kan tända ljus osv. Fast myggen kan man vara utan.


Och myggbett som kliar, fy faaan!!



Och så finns det ju en insekt som heter knott. Nästan värre än mygg, för knotten syns knappt. Dom märks när man känner att dom biter.


Fick veta nu att Christian ska jobba till 23 och inte 21 som de va planerat. Så då blir de en kväll för oss själva (Jag och Mimmi). Men de är ju de också. vad ska jag äta då tro. Fiskpinnar som jag hade tänkt kanske. Fiskpinnar, mos och fiskdressing får de bli. Lättlagat.


De får de bli!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 10 april 2013 16:06

Jag fick en bok av Johan om drömtydning så nu ska jag börja tyda mina drömmar. Jätteintressant tycker jag, kan sitta och läsa i den boken hur länge som helst. Har letat en drömtydarbok i bokaffärer men inte hittat, konstigt tycker jag. Men nu så hitt...

Av Jenny - 8 april 2013 16:38

Kanske ska bleka mina tänder, funderar på de iallafall. :-) Igår red jag fina Shakür. Ska göra de törs, fre, lör den här veckan också, längtar. :-) Men jag längtar inte efter egen häst igen. Det tar nog ett bra tag tills dess. Vill så mycket i mitt...

Av Jenny - 24 mars 2013 22:21

Kikade lite på skor på nätet idag och hittade ett på ursnygga skor. Tänk om man fick sätta priset själv också. ;-) Dom här kostade ca 900:- . Har go lust att beställa ett par nya skor, liknande dessa. Eller kanske med en bredare klack. Men vill ha p...

Av Jenny - 22 mars 2013 09:12

Idag ska jag och fina bästa Emelie luncha. Va sååå längesen vi träffades, dumheter, riktiga dumheter men så blir de ibland. Sen efter de senare på em blir de träning, svettas lite. :-) Gå raska takter ute sen gym. Jag känner för ett nytt mobilska...

Av Jenny - 20 mars 2013 12:23

Just nu så appar jag mig igenom livet. Barnsligt värre men vad fan. Drar batteri som en jättebil drar bensin till Haparanda ungefär. Jag appar mig till Haparande. =P Hihi!! Tur att de inte kostar, skulle aldrig i hela livet betala pengar för en app. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards