Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Jenny - 16 april 2011 23:42

Hejsan mina vänner!


Just nu så kollar jag på en film på 4:an. 27 dresses heter den. Ganska rolig film i vissa scener. Jag har sett filmen massa gånger så den börjar bli ganska tråkig om jag ska vara ärlig. Och då undrar ni varför jag kollar på den. Det finns inte så mycket annat att kolla på.



Den svenska skådespelerskan Malin Åkerman är med i den filmen och spelar Janes babysister.


Nu så ska jag titta på en film som heter Double Jeopardy. Känner igen titteln och tror jag har sett delar av filmen. Hoppas att den är bra.


Idag har jag varit "ledig" ifrån stallet. Skönt med en dag ledig iallafall. Snälla Frida red idag, men de nämnde jag ju igår.


Annars idag så har jag inte gjort så mycket utanför lägenheten mer än att ha tvättat i källaren och åkt och handlat på Maxi. Ganska slapp dag med andra ord, inte ens en promenad blev de, jag får ta den imorgon istället. Maln kanske? Få se om jag får med mig Christian också. Mycket roligare att gå tillsammans med nån.


Nu ska jag kika lite film.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards