Så lever jag mitt liv!!

Direktlänk till inlägg 12 januari 2012

Uppdatering

Av Jenny - 12 januari 2012 21:14

Idag har jag och pappa varit i lägenheten och tapetserat klart i vardagsrummet så nu är de helt klart. Så skönt. Såhär blev de.

 

  

 

Imorgon ska pappa börja tapetsera i matrummet. Lägger upp bilder imorgon.

Idag ringde dom från Mio och berättade att mina möbler var klara för leverans. Förutom hatthyllan och sittbänken som skulle komma lite senare. Hoppas på snart. Pappa tror att hela lägenheten kommer bli klar i helgen. Hoppas hoppas för då kommer jag nog få sova min första natt där inte helgen den här veckan utan nästa vecka. Christian kommer nog få sova första natten med mig.   

 

Jag och Christian var ju upp på IKEA och köpte en TV och lite annat. Detta.

 

LUDDE Fårskinn, vit

IKEA STOCKHOLM Skål, rostfritt stål Diameter: 42 cm Höjd: 9.5 cm

LACK Vägghylla, svart Längd: 30 cm Djup: 26 cm Höjd: 5 cm Max. belastning: 3 kg

KNYCK Servettställ, svart Längd: 22 cm Bredd: 22 cm Höjd: 5 cm

MASKROS Taklampa Diameter: 55 cm Sladdlängd: 1.4 m

ORDNING Brödlåda, rostfritt stål Längd: 39 cm Bredd: 25 cm Höjd: 15 cm

 

Blir mer nästa gång vi anländer till IKEA.

 

Josefin är lite hängig igår kväll och även lite nu ikväll. Hostade som en tok igår när jag red och hade lite feber. Hade även feber imorse och hostade ett par gånger men nu ikväll hade febern gått ner och hon hostade inte. Jag skulle ha ridit lektion kl 18 idag men måsta ställa in. Får bli till veckan.

 

Nu ska jag göra mig klar för att krypa ner i sängen.

 

Ha en god natt alla.

 

Puss o Kram

 

Nu ska jag göra mig klar för att sova. Lägga mig och sova snart så jag orkar imorgon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 10 april 2013 16:06

Jag fick en bok av Johan om drömtydning så nu ska jag börja tyda mina drömmar. Jätteintressant tycker jag, kan sitta och läsa i den boken hur länge som helst. Har letat en drömtydarbok i bokaffärer men inte hittat, konstigt tycker jag. Men nu så hitt...

Av Jenny - 8 april 2013 16:38

Kanske ska bleka mina tänder, funderar på de iallafall. :-) Igår red jag fina Shakür. Ska göra de törs, fre, lör den här veckan också, längtar. :-) Men jag längtar inte efter egen häst igen. Det tar nog ett bra tag tills dess. Vill så mycket i mitt...

Av Jenny - 24 mars 2013 22:21

Kikade lite på skor på nätet idag och hittade ett på ursnygga skor. Tänk om man fick sätta priset själv också. ;-) Dom här kostade ca 900:- . Har go lust att beställa ett par nya skor, liknande dessa. Eller kanske med en bredare klack. Men vill ha p...

Av Jenny - 22 mars 2013 09:12

Idag ska jag och fina bästa Emelie luncha. Va sååå längesen vi träffades, dumheter, riktiga dumheter men så blir de ibland. Sen efter de senare på em blir de träning, svettas lite. :-) Gå raska takter ute sen gym. Jag känner för ett nytt mobilska...

Av Jenny - 20 mars 2013 12:23

Just nu så appar jag mig igenom livet. Barnsligt värre men vad fan. Drar batteri som en jättebil drar bensin till Haparanda ungefär. Jag appar mig till Haparande. =P Hihi!! Tur att de inte kostar, skulle aldrig i hela livet betala pengar för en app. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards