Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Jenny - 4 januari 2012 10:55

Hej Onsdag!

 

Imorgon är det sista dagen innan helgen, är ju ledig på Fredag eftersom det är röd dag.

Skönt med kort arbetsvecka.

 

Idag ska jag klippa och färga håret. Ska bli skönt att bli av med min fulautväxt.

På fredag ska jag rida lektion för en tjej som heter Suzanne. Jätteduktig tjej som jag kommer lära mig mycket av. Hon ska få rida Josefin då också. Ska bli spännande att se.

 

Som ni kanske ser på tiden sitter jag på jobbet ocg bloggar. Det är så sjuukt segt här. Finns absolut ingenting att göra. Nästan inga kunder. Kan ibland räkna på två händer hur många som är här på en dag. Så då när de är så lungt så är de skönt att kunna sitta vid en dator och bara slötitta på grejer till lägenheten. Alla möbler har jag beställt så de är klart. Några få ska jag köpa på IKEA när jag åker dit. Kan visa alla möbler nu.

 

Hallen

 



LACK Vägghylla, svart Längd: 30 cm Djup: 26 cm Höjd: 5 cm Max. belastning: 3 kg

KOLJA Spegel, rund Diameter: 55 cm

 

Sovrummet

TJUSIG Klädhängare, vit Bredd: 45 cm Djup: 45 cm Höjd: 191 cm

 

Vardagsrummet

MASKROS Taklampa Diameter: 55 cm Sladdlängd: 1.4 m

 

Matrummet

Badrummet

LILLÅNGEN Spegelskåp med 1 dörr, vit Bredd: 30 cm Djup: 21 cm Höjd: 194 cm

LIDAN Dörrförvaring Bredd: 30 cm Höjd: 100 cm

 

De va dom de och nu kommer jag inte ändra mig.

 

Nu läre jag jobba

 

Ha en fortsatt bra dag

 

Puss och Kram

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards