Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Jenny - 5 januari 2012 21:27

Men god kväll!

 

Har precis kommit hem till Christian. Var ju på bio ikväll och den var sevärd och rätt så bra. Rolig i början tycker jag. Men se den ni för att bilda er en egen uppfattning. Sen efter bion så var vi och åt på Hot Chili, en restaurange här i Hudiksvall. God mat, rikligt med mat så man behöver inte vara orolig att gå därifrån hungrig. Jag åt stekta nudlar med paprika, jätteräkor, fläsk, kyckling, ägg och krossade jordnötter. Mumsigt!

Christian åt biff med någon god men stark sås och ris.

Sen efter maten så åkte vi på en tur ut mot Rogsta och ett ställe som heter Garluö.

 

Nu ska vi kolla på en film som vi nyss hyrt, hoppas på att den är bra. Ska tydligen vara en film med mycket skratt.

Imorgon ska jag rida för Suzanne vid 10 och så ska ju hon rida Josefin som jag skrev i ett inlägg förr. Det ska bli kul att se.

 

The Stig-Helmer story Trailer

Ha en fortsatt bra kväll och för er som ska sova så önskar jag en god natt!

 

Puss o Kram

Av Jenny - 5 januari 2012 08:14

<body><p style="text-align: center; ">Hej alla!<p style="text-align: center; "><br><p style="text-align: center; ">Provar mig på lite mobilbloggning, men de va krångligare än vad jag trodde. Jag sitter på jobbet och har precis lika mycket att göra som igår, trist som bara den. Får se om jag kan sno pappas dator de stund lite senare. Ikväll ska jag och Christian på bio. The Stig-Helmer story, hoppas den är sevärd. Och hoppas att platserna jag bokat. Jag tycker att pepsin där är godare än annars, eller så är det jag fått för mig. <p style="text-align: center; "><br>Jag skulle vilja åka till ikea snart och köpa det sista till lägenheten, sen så är det bara småsaker kvar att köpa, såna saker som man ser eftet hand. <p style="text-align: center; ">Nu måste jag hitta på nåt att göra i en halvtimme, för då ska jag käka lite mat, dålig ovana att äta mat den här tiden. Måste nog börja äta typ mackor istället och äta maten som lunch istället. <p style="text-align: center; "><br><p style="text-align: center; ">Ha en fortsatt bra dag.<p style="text-align: center; "><br><p style="text-align: center; ">Puss o kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards