Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Jenny - 25 december 2012 01:13

God Fortsättning!


Nu fick jag äntligen min VITA JULGRAN! Jag fick den av Marianne, Alexander, Sölve och Christian. Tack snälla!! =) Nu fattas det bara lite kulor och glitter. Har inte bestämt mig vad jag ska ha för färg men de ska vara samma färg på allt iallafall. 



Fin va? =) Den är ju nästan fin som den är utan glitter och kulor men känns ändå lite kal. =P


Det blev en mysig jul hos mormor. Det va jag, mamma, pappa, mormor, Maria och hennes Patrik. =) Åt gott och hade de mysigt! =)

Jag hade även mina katter med mig som även dom myste och trivdes. =) Härligt att kunna ha dom med mig. =)


Imorgon börjar mellandagsreorna här. Får se hur bra den är iår. =)


Uppesittarkvällen igår va även den supermysig. Vi drack glögg, klädde gran, spelade binga, (jag vann 100 kr btw) åt skinkmacka, nötter, godis, öppnade julklappar, alltfrån likör till domkrafter till som jag fick en vit julgran. Ja, våra uppesittare är inte som nån annans uppesittare. =P Våran är bäst! =) 


Men jag missade morfar och minns tradition iår. Kan du vissla Johanna.

=( Lite ledsen för de. Kom till mormor när mer än halva hade gått. Suck!!



Jag och min morfar kollade alltid på den när han levde och sen när han dog så fortsatte jag att titta med så iår missade jag, typiskt!! Men jag kan filmen utantill så kanske inte gör sådär jättemycket ändå. =)


Jag saknar min morfar mest på julen, så mycket! Men på nåt vis finns han ändå där i sin fotölj. =)


Hoppas du som läser får en bra fortsättning mot de nya året!


Puss o kram på dig!  =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards