Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Jenny - 27 augusti 2011 18:13

Trevliga Lördag!


Idag så har jag hjälpt till på Östanbräck på ponny hopptävlingen. Klockade dom som hoppade.


Om ca en timme så kommer Martina och hämtar mig och så åker vi till stallet. Hon ska nog mata sin häst Niklas med fil och jag ska sätta på Josefin hasskydden bla. Roligt haah.?   


Nu har det äntligen kommit in en C30 i mitt liv. Christian överaskade mig med en mörkgrå pärla. Fin bil!!



Ska knäppa ett kort på bilen Christian köpt.   


Blir ingen ridning för mig idag. Mysa bara. Massera lite kanske. På Tisdag vid 13-13.30 så kommer veterinären till oss för att vaccinera och raspa Jossan. Sen vid 17 kommer "laserEva" och kollar igenom Josefin, men även Thradur. Han blir lätt stel och så när de blir kallt och regn. Passar på att både ha veterinären och "laserEva" i stallet samma dag eftersom jag inte får rida dagen efter både efter vaccination, raspning och laserbehandling. Så hon får vila på Onsdag så rider jag på Torsdag istället. Kanske rider på banan då och känner på hennes mun och kropp om det har blivit några förändringar. 


Nu sitter jag och kollar på någon löjlig film. Vet inte vad den handlar om ens. Väntar på att Martina ska komma också. 


Nästa helg är min jourhelg. Det kommer säkert att gå bra. Det är inte så många hästar inne nu så så mycket jobb kommer de inte att bli.


Ha en bra Lördagskväll!! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards