Så lever jag mitt liv!!

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Jenny - 12 augusti 2011 07:43

God morgon alla! Tänkte skriva lite kort på mina dagliga rutiner på mitt jobb. Först så kommer jag ju hit såklart. :-P Byter om till mina arvetskläder sen så går jag in till mina färgburkar och övriga kemikalier med allt vad de innebär. Sen så slår jag på min lilla lämpliga gråa radio. :-) Diggar lite för att komma igång. :-P Sen börjar jag jobba. Vissa dagar har jag massor att göra här och ibland ingenting alls. Nu har jag en hel del att ta itu med. Sen när kl slår 9 så är de frukost i en halvtimme. Ibland så äter jag min mat jag har med mig eller så äter jag mackor. Sen så kör jag igång här inne på kemet tills kl blir 11.30 och då går jag in och äter min lunch. Om jag inte har nått att göra här så brukar jag vara lite här och där. Idag ska jag backa massa kemikalier i kartonger som sedan skickar iväg för distribution. Sen då går jag in hit och i regel städar och slutar golvet. Mycket trevligare att komma hit på mornarna när de ä snyggt. Jag brukar i regel skura varje dag. Haha de är nästan mer städat här än hemma. :-P Jag slutar 15.30 och då byter jag om och åker hem eller till stallet. :-) Min dag brukar sluta 19 när jag är i stallet. 12 timmar är en aktiv dag för mig. I regel som det mesta, men de är bra med rutiner, men ibland så spricker dom med de gör ju inget. Så ser min dag ut. :-) Jag tänkte knäppa lite kort på min arbetsplats så ni får en bild också. :-) Ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards