Så lever jag mitt liv!!

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2012

Babygirl

Av Jenny - 18 oktober 2012 08:25

God morgon!


Igår fick jag veta att en gammal stallkompis fick sitt första efterlängtade barn. Det blev en liten babygirl som ska få namnet Freja. Längtar nu efter bild.   Men kan ju inte bli annat en söt med hennes mammas söta utseende. :-)

Alla får barn förutom jag känns det som och jag längtar sjukt mycket tills den dag jag får bli en stolt mamma. :-) Tänk att få skapa ett nytt liv inuti kroppen. Sen föda fram de till världen. Visst, de kommer säkerligen göra sjuuukt ont men jag hoppas att de kommer gå sjuuukt fort under förlossningen. :-P Kanske slipper lite smärta då. Kommer bli en surkärring när jag ligger där och ska klkämma ut en bäbis kan jag lova. Speciellt med min låga smärtgräns. Fy fan! Men de går ju över och då är de ju värt allt, so I´v heard. :-) Tänk att längta efter smärta!! Haha!! ;-)



Johan säger att han vill ha en pojke som han kan ta med ut och fiska. Ut i skogen med osv. Men vem säger att man inte kan göra såna grejer med en flicka brukar jag fråga han. De har han inget riktigt svar på. :-P Haha lite roligt!


Seg morgon, lite att göra, men så är de alla mornar nu under den här tiden på året. Regnar gör de idag också. Skitväder rent utsagt. :-(


Igår red jag med Birgitta och idag blir de en sväng med Emelie och hennes fina Joker. Ska bli kul! :-) Prata lite skit som ingen annan behöver höra! ;-P Sen hem och äta hemmagjord pizza alla Johan mumms!! ;-)


Johan stackarn gjorde illa sig på gymmet igår. Ländryggen så han fick ont i båda benen. Låter inge vidare med tydligen så ska han bara vila från träningen i helgen men röra på sig och hålla sig varm. Usch han hade så ont igår stackarn. :-( Inge kul att ha ont!


Josefin har blivit av med en stor del av sin mage nu. :-) Ska ta en bild ikväll och lägga upp här . Men jag vill ha ner den lite till. Tror de kommer bli när jag får hem mitt Slowfeeding hönät. Och motion i princip varje dag. Så gott jag hinner känner jag.

Haha Josefin dissar torrhöet. Har börjat gett henne de för att hon är så lös i magen. Jag skulle heller inte vilja äta de höet. Tycker de ser så tråkigt ut. Ska se om bajset förändras nånting om jag blandar i lite lite hösilage i torrhöet. Tyckte att hon va så fin där bak i rumpan och blev så glad och lättad tills vi va påväg ner till hästduschen för att spola av hovarna. Då bajsade hon värsta koskithögen. Alldeles lös! Typiskt liksom! Då släcktes de hoppet om att torrhöet hade gjort någon helt bra förändring. Men hon va inte längre kladdig i rumpan iallafall som hon var för några dagar sen. De är ju bra iallafall. :-)


Ha en bra dag!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 10 april 2013 16:06

Jag fick en bok av Johan om drömtydning så nu ska jag börja tyda mina drömmar. Jätteintressant tycker jag, kan sitta och läsa i den boken hur länge som helst. Har letat en drömtydarbok i bokaffärer men inte hittat, konstigt tycker jag. Men nu så hitt...

Av Jenny - 8 april 2013 16:38

Kanske ska bleka mina tänder, funderar på de iallafall. :-) Igår red jag fina Shakür. Ska göra de törs, fre, lör den här veckan också, längtar. :-) Men jag längtar inte efter egen häst igen. Det tar nog ett bra tag tills dess. Vill så mycket i mitt...

Av Jenny - 24 mars 2013 22:21

Kikade lite på skor på nätet idag och hittade ett på ursnygga skor. Tänk om man fick sätta priset själv också. ;-) Dom här kostade ca 900:- . Har go lust att beställa ett par nya skor, liknande dessa. Eller kanske med en bredare klack. Men vill ha p...

Av Jenny - 22 mars 2013 09:12

Idag ska jag och fina bästa Emelie luncha. Va sååå längesen vi träffades, dumheter, riktiga dumheter men så blir de ibland. Sen efter de senare på em blir de träning, svettas lite. :-) Gå raska takter ute sen gym. Jag känner för ett nytt mobilska...

Av Jenny - 20 mars 2013 12:23

Just nu så appar jag mig igenom livet. Barnsligt värre men vad fan. Drar batteri som en jättebil drar bensin till Haparanda ungefär. Jag appar mig till Haparande. =P Hihi!! Tur att de inte kostar, skulle aldrig i hela livet betala pengar för en app. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards